ZWROT

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: 4HORSE.PL EDYTA CIARA, ul. Karczewska 15A, Otwock 05-400 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Nie odbieramy paczek wysłanych do nas za pobraniem. Nie przyjmujemy zwrotów z faktur VAT
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (4HORSE.PL EDYTA CIARA, ul. Karczewska 15A, Otwock 05-400, e-mail: sklep@4horse.pl, tel. 606 742 952)  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

WYMIANA

  • W przypadku chęci dokonania wymiany prosimy o kontakt w celu ustalenia, czy produkt, na który chcą Państwo dokonać wymiany jest dostępny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy/wymiany, muszą Państwo poinformować nas (4HORSE.PL EDYTA CIARA, ul. Karczewska 15A, Otwock 05-400, e-mail: sklep@4horse.pl, tel. 606 742 952)  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy i chęci wymiany towaru na inny w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  • Towar, który chcą Państwo wymienić, proszę odesłać lub przekazać nam na adres: 4HORSE.PL EDYTA CIARA, ul. Karczewska 15A, Otwock 05-400
  • W przypadku wymian ponoszą Państwo koszty wysyłki nowego towaru.  

 

REKLAMACJA - RĘKOJMIA

  • Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
  • Reklamowany towar prosimy odesłać wraz dowodem zakupu (paragon, faktura VAT, wydruk komputerowy potwierdzający przelew itp.)  na adres: 4HORSE.PL EDYTA CIARA, ul. Karczewska 15A, Otwock 05-400, e-mail: sklep@4horse.pl, tel. 606 742 952
  • Prosimy o podanie informacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
  • Dołączenie powyższych dokumentów (dowód zakupu, opis wady itd.) znacząco usprawni i przyspieszy proces reklamacyjny.
  • Zaleca się by reklamowany towar był czysty, pozbawiony błota, sierści, zapachu.
  • Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w punkcie 30 naszego regulaminu.
  • Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.